Klachtenprocedure.

Niet tevreden? Bekijk hier onze klachtenprocedure.

Klachtenprocedure Coopers haaratelier

Bij Cooper’s Haaratelier staan kwaliteit en tevredenheid van onze klanten centraal. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons vooral weten, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:

  • Per e-mail: info@coopershaaratelier.nl

  • Telefonisch: +31 651 01 50 20

  • Of schriftelijk naar ons adres:

    Coopers haaratelier, Beukenlaan 20, 1272 RJ, Huizen, Nederland

Wat kunt u verwachten?

  • Binnen vijf werkdagen ontvangt u van ons een eerste reactie op uw klacht.

  • Daarbij informeren wij u over de te verwachten termijn waarbinnen wij de klacht volledig zullen afhandelen.

Registratie

Uw klacht en de behandeling daarvan worden geregistreerd in uw klantendossier.

Schriftelijke afhandeling

Indien u een formele klacht indient, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging van de afhandeling.

Onafhankelijke klachtencommissie

Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u zich wenden tot onze onafhankelijke klachtencommissie:

Naam klachtencommissie: Klachtencommissie HSBN

Adres: Haarwerk Specialist Brancheorganisatie Nederland (HSBN)
Bachbaan 7
3208 BA Spijkenisse

Contact: secretariaat@hsbn.nl

Klachtenformulier: https://www.hsbn.nl/klachten

Telefoon: +31 6 53 288 616

Website: https://hsbn.nl/klachtenprocedure-3002199