
Klachtenprocedure.
Niet tevreden? Bekijk hier onze klachtenprocedure.
Klachtenprocedure Coopers haaratelier
Bij Cooper’s Haaratelier staan kwaliteit en tevredenheid van onze klanten centraal. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons vooral weten, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Hoe dient u een klacht in?
U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
Per e-mail: info@coopershaaratelier.nl
Telefonisch: +31 651 01 50 20
Of schriftelijk naar ons adres:
Coopers haaratelier, Beukenlaan 20, 1272 RJ, Huizen, Nederland
Wat kunt u verwachten?
Binnen vijf werkdagen ontvangt u van ons een eerste reactie op uw klacht.
Daarbij informeren wij u over de te verwachten termijn waarbinnen wij de klacht volledig zullen afhandelen.
Registratie
Uw klacht en de behandeling daarvan worden geregistreerd in uw klantendossier.
Schriftelijke afhandeling
Indien u een formele klacht indient, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging van de afhandeling.
Onafhankelijke klachtencommissie
Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u zich wenden tot onze onafhankelijke klachtencommissie:
Naam klachtencommissie: Klachtencommissie HSBN
Adres: Haarwerk Specialist Brancheorganisatie Nederland (HSBN)
Bachbaan 7
3208 BA Spijkenisse
Contact: secretariaat@hsbn.nl
Klachtenformulier: https://www.hsbn.nl/klachten
Telefoon: +31 6 53 288 616
Website: https://hsbn.nl/klachtenprocedure-3002199